Bye bye Kotten !

Som sagt, igår flyttade vi HELA Joakims lägenhet hem till mig. Vi fick låna Jakobs bil att köra allt i.. allt som allt blev det 3 vändor fram och tillbaka.. plus en första vända då jag kom på att jag hade glömt kvar nyckeln till källarförrådet hemma hos Joakim så det var bara att vända tillbaka och hämta den..
Vi var hemma hos mig efter att ha kört allt samt lämnat tillbaka bilen igen vid 23.40 ! ! ! å vi började typ vid kl 17... det tog sin tid ! ! !

Idag fick jag mitt betyg i geriatrik kursen.. för er som inte vet vad det menas med så står geriatrik för människan sjuka åldrande, men i den kursen ingår även att läsa om gerontologi som är människans friska åldrande.. Hur som helst så fick jag VG .

Efter det så drog jag hem till Joakim och började fixa med städningen, sedan blev det lunchpaus och sedan full rulle med städningen igen..
Jag började städa vid 11, och städningen var klar kl 19. Jag städade det mesta själv för Joakim var i skolan hela dagen den stackaren (eller lyckosten beroende på hur man ser det)... Jag tvättade också, kl 13-17.30 höll jag på å lassa i maskiner fram och tillbaka.. bokade 2 pass för det. men jag hade då bara 1 tvättmaskin att tillgå på dessa passen..

Fy fan vad jobbigt det var att städa , önskar att jag aldrig mer behöver göra om det.. men om 2 veckor typ så måste jag göra om det.. men då med min egen lägenhet som dessutom är större. men då är Joakim mer tillgänglig för han är ledig och Johanna ska hjälpa till en dag med.. det blir kanoners !

Imorgon är det gruppredovisningen.. efter det tänker jag försöka ta det lugnt...

fick en sån rolig kommentar av Tina efter förra inlägget.. Hon tyckte att jag skulle stressa ner och att del lät som att jag skrev bloggen under ett enda andetag .. :P Haha !

Jag önskar att jag kunde stressa ner lite, men det har jag inte tid med just nu.. vila kan man göra när man e död ;P

Kommentarer
Postat av: TinA

Haha, men det lät verkligen som att du skrev så snabbt under ett enda andetag, haha :D



Det måste vara gött att ni har gjort ungefär.. hälften nu. :) Ni är så duktiga!

2009-05-28 @ 14:41:40
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0