Examen

Idag har man fått många gratulationer från mamma, pappa, syrrorna, mormor & moster , Joakim.. Pappa hade tom satt in en peng på mitt konto ! Lika mycket som jag fick av mamma, så jag vart grymt förvånad, med det var positivt..

Så nu idag har jag med andra ord slutat skolan och haft en liten examen så att säga.. Fick mina sista två betyg som blev VG båda två. Det var gött !


Måste hoppa in i duschen snart, ska in till stan och träffa 3 "tjejer" (de är typ över 30 allihopa), och äta middag på coco thai vid sex. Fira lite att vi har slutat nu typ. Blir trevligt.

Internet finns fortfarande kvar, men sista maj är det borta ! Kommer bli jobbigt att ha internet tystnad en heeeeel veecka ! ! !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0