Go morron!

Idag är det grått och trist väder ute, det som var så fint igår...

Klockan är inte mer än typ 10 på morgonen, och jag har redan varit vaken över en halvtimme, varför? Jag tror att jag håller på och blir en sån där gamling som har svårt att sova länge... förr älskade jag och sova, det gör jag nu med, men då kunde jag sova väldigt länge, och hur mycket som helst nästan...
Men inte nu, vaknar jag tidigt, tidigt för att vara ledig dag iaf..

Vad ska man göra denna gråa trista dag? Gå och hoppa på Mulle så att hon vaknar...å sen fråga henne om råd kanske? njaaa.. det är rätt skönt när hon sover, så jag ska nog låta henne sova en stund till.
Men jag tror iaf att vi två tjejer ska dra oss ner till stan en sväng idag, kolla lite i affärer och sånt.. Jag tror att jag kan behöva köpa mig ett par leggins kanske.. Mulle behöver knappast köpa något mer iaf, hon shoppade järnet igår!
Sedan måste vi handla mat, vad vi ska äta under våran resterande ledighet tillsammans.

Ikväll ska vi nog gå på bio, om inget annat vettigt händer.. men det tror jag väl inte att det gör..

Nu har Mulle vaknat, så det är väl dags att fixa frukost.


tjingeling !

Kommentarer
Postat av: Madde

Hej My!!! Kikar in lite snabbt och säger hallåj! :D Hoppas allt är fint och att du kan sova läääänge i helgen som kommer. :) Kram och kram! /Madde.

2009-05-22 @ 11:30:39
URL: http://sokratess.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0