Lördag

Igår var det Coco Thai med 3 kurskompisar, Britten, Linnéa och Malin. Mycket trevligt. Vi åt så vi blev heeelt slut ! haha !

Idag är min största längtan efter en skön sandstran och ett dopp i sjön !  fan att man inte har en bil alltså...

Min prioriteringslista:

1. Jobb
2. Pengar
3. BIL ! ! !

Egentligen skulle jag vilja ha bil överst, men utan de 2 övre punkterna kan man ingen bil skaffa.. :(




Håller på och försöker packa lite, men det går segt när man bara tänker på att få komma ut.. Försökte sätta mig och sola en stund förut på balkongen, men gav upp det rätt snart för jag blev så rastlös!


Ikväll blir det som det ser ut nu att sitta å dricka lite och snacka på en uteservering med tjejerna. Soft !  Hoppas bara att vi får någon plats :P

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0