packning

Jahapp, har hållt på och packat hela denna dagen... iaf i stort sett.

men nu börjar flyttlådorna ta slut, ska iväg med Emil sedan å köpa fler... 5 hela stora lådor är fullpackade, det kanske inte låter som att jag har gjort så mycket då.. men jag har även monterat isär hamsterburen och diskat alla de sakerna. samt att det är mycket att fixa med när man ska packa, saker å ting ska passa i lådorna, det får inte vara för tungt, inte för lätt samt att man måste hålla lite koll på vad man lägger i vilken låda.. sedan måste jag hålla lite koll på vad jag lägger ner, för allt kan inte packas nu. lite måste vänta till sista veckan. måste ha något att äta på, något att torka mig med efter duschen och något att ha på mig :P å lite annat smått och gott.

Men det som är helt nedpackat nu iaf är : alla VHS samt DVD- filmer, alla spel, kokböcker och en hel del av mina vanliga böcker. Har även börjat packa ner saker i köket.

här näst tror jag att det är dags att packa ner alla mina ljuslyktor.. det är ju en del!

ska iväg å fika hemma hos laxen sen också. får inte glömma bort det, å efter det ska jag iväg med Emil.. mycket att fixa med nu.

Hejja mig !

Kommentarer
Postat av: TinA

Oj herregud, här är du igång :D Men om du vill kolla på någon film, hyr du då? Eftersom du har plockat ner alla dina redan.

2009-05-07 @ 17:13:07
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0