Saknar

Saknar min Joakim..

Vi har inte setts sedan i torsdags kväll och inte hörts sedan igår kväll.. Jag vill försöka vara stark, vill försöka visa att jag inte behöver höra ifrån honom hela tiden för att överleva. därför har jag därför inte sms:at honom något idag, för jag vill inte vara den som är mest på, så att säga.. tänkte att det vore lite intressant å se hur lång tid det tar innan han hör av sig.. fast å andra sidan så kan det hända att det tar väldigt lång tid med tanke på att det är idag de skulle spela på bröllopet. antar att de har fullt upp då!
Hade vart kul om han hörde av sig idag iaf, men dagen är ju inte slut än... Hur som helst så ses vi ju imorgon iaf..

Idag är det 2 veckor EXAKT tills det stora FLYTTLASSET går! Känns riktigt bra ! Som sagt har jag packat lite mer idag, och mer blir det kanske imorgon, eller redan ikväll om jag blir rastlös..

Imorgon åker min Mulle hem, har vart skönt att ha henne här i helgen, hade blivit bra ensamt annars !
Hon tappade förresten en tand idag ! ;P

Saknar dig Joakim, min älskling..

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0