tjenamoss!

Så fucking soft med långhelg !

Nu har jag lillasyster Mulle här på besök igen, hon ska ersätta Joakims plats nu när de åker iväg till småland imorgon för att ha sin spelning. Hon kom sent igår kväll, å jisses vilken timeing vi fick med bussarna. Jag och Joakim åkte in för att möta Mulle, som skulle komma ca 5 i 10, vi tog bussen från hjärsta som gick 21.35 (jag vet, vi missade halva grays ! ! !) men iaf, vi var lagom vid stationen vid typ kvart i. bussen tillbaka till hjärsta skulle gå 21.52... mulle kom 21.50 typ. så det blev till att skynda sig till busshållsplatsen, men vi timeade den perfekt! yey !

Idag har vi vart nere på stan en sväng, mulle har shoppat loss! Jag bara tänker på att det var längesedan nu som jag kunde göra det, vill också, men måste hålla i pengarna lite inför all flyttning å sånt.. jag fick iaf köpa mig en ny deo, för mina andra är typ slut.. wow, lite shopping..

Imorgon ska vi kanske till stan igen, å så blir det kanske bio på kvällen. najsinajs !
Jag borde försöka få någon packning gjord också, men vi får väl se hur det går med den saken... borde passa på när jag kan och har tid... Det är banne mig inte långt kvar nu! På lördag blir det 2 veckor exakt kvar till det stora flyttlasset går!
Å nästa vecka flyttar vi alla Joakims saker hit... och städar ur hans lägenhet.

Tacos ikväll, å nu har jag banne mig lyckats hitta två avocado som inte var stenhårda ! !

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Haha det är fan omöjligt att hitta lagoma avocados! :P Bra jobbat!

2009-05-21 @ 17:10:06
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0