En lista..

DIG:
1. Hur lång är du? 171 cm typ
2. Vad vill du bli när du bli stor? bättre än vad jag är nu
3. Vad pluggar du? undersköterska, men snart äre slut med de !
4. Har du långt hår? axellångt..
5. Vilken hårfärg har du? brun
6. Sminkar du dig? sällan
7. Har du haft sex senaste månaden? haha, självklart !
8. Använder du läppsyl? det händer, MEN BARA I NÖDFALL!
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vita med små rosa hjärtan på
10. Har du kysst någon idag? tyvärr inte :( Joakim är borta över helgen..

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? nej, det har de inte gjort på många år...
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? de är bra på olika vis.
3. Hur många syskon har du? två riktiga, 4 ingifta
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? det senaste jag skrev snarare (på msn) , var nog att jag skulle ta hans tv.
5. Vilken mat lagade din pappa senast? han grillade!
6. Hur många ställen har du bott på? I mariestad: marmorvägen, torngatan, john hedins väg, björkvägen, musikvägen, I örebro: Kalle post väg, Kaserngården, Lars wivallius väg, och den nya blir Granrisvägen
7. Vem i din familj stör du dig mest på? antagligen mamma eller mollie, för det brukar vara dem jag babblar med mest.
8. Vilken familjemedlem är snällast? alla har sina ljusa stunder..
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? idag

KOMPISAR:
1. Senast du var med nån kompis? I onsdags tror jag, Emma
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? oj, den var knivig.. jag tror att jag sov hos emma, eller var det jessica&tessy, men det var nog över ett år sedan..
3. Har du kysst nån kompis? nej
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? ja
5. vem har du varit kompis med längst? egentligen är det väl jenny i mariestad, men vi har typ ingen kontakt längre.. så jag får nog säga jessica.
6. Vem känner dig bäst? jag. känner jag mig själv, ja det gör jag kanske men jag är inte säker :P
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? nån vecka kanske, eller mer..
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? skulle väl kanske lägga upp det på ett snyggare sätt, om jag överhuvudtaget skulle säga det..
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? har väl hänt någon gång, men inte så ofta..

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? underkläder, strumpor, leggins, jeanskjol, beige topp
2. Har du bytt om idag? ja, från sovkläder till vanliga kläder :P
3. Favorittröja? en lila tröja kanske ..
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? oj, hum, vet inte.. det är kroppen som gör plaggen sexiga..
5. Har du gett bort kläder nån gång? japp, emma fick med sig lite när hon var här sist, och lina när hon var här sist.. jag är givmild :)
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? oja, många !
7. Har du handlat kläder genom internet? inte via internet, men via katalog någon gång.. men det var mååånga år sedan.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? nopp, finns ingen anledning till det..
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? dunno
10. Vad använder du för skor? "ballerinaskor" eller vad det kallas, och höga skor.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? åt mamma, men inte åt pappa
2. Klä dig annorlunda? vågar vågar jag väl, men gör det gör jag väl inte direkt.
3. Vara dig själv? för det mesta skulle jag tro.
4. Visa dig i bikini/badbyxor? ibland.. men tyvärr är det lite motigt.
5. Fisa inför din pojk/flickvän? ja det vågar jag, men det kan kännas en aningen pinigt..
6. Pierca dej? jupp
7. Ge dig på utmaningar? beror på vad för utmaningar..
8. Ha sex på offentlig plats? självklart !
9. Vara omogen? ja, ibland
10. Äta små kryp? vågar vågar jag, men vill fan inte !

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Wadköping
2. Vad heter din favoritlärare? på denna skolan, kerstin J
3. Vad är ditt favoritämne? ETIK !
4. Snyggaste läraren på skolan? finns ingen här, å på virginska var det inte janne som alla andra tyckte, jag tycker han e ful !
5. Fulaste läraren på skolan? denna skolan, dunno, virginska roland?
6. Tråkigaste ämnet? livskunskap?
7. Har du skolkat mycket senaste året? nopp, någon lite dag kanske..
8. Hur tar du dig till skolan? buss/gå
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när ni varit i skolan? nej, men hade planer på det en gång..

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? fato, var inte det den där tjejen i "säg att du älskar mig"?
2. När tuggade du tuggummi senast? i helgen kanske..
3. När var du på semester senast? öland sommaren efter nian tror jag..
4. Vilken färg är det på din tandborste? rosa
5. Är ditt hår tråkigt? just nu ja, för det behöver klippas..
6. Vad har du för påslakan just nu? ett svartvitt med får, och ett vitt med massa färgglada blommor.
7. Vem såg dig naken senast? joakim
8. Hur ofta duschar du? varannan dag
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? tror det är ett tuggummi, men nej, tror inte det..

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag vågar nog inte pierca mig igen. Eller det kommer nog dröja :( När jag gjorde min senaste gjorde det pissont. jag är förvånad över att anna inte skrek för hon höll mig i handen och jag lär ha tryckt på som fan.. :(

2009-05-24 @ 22:57:26
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0