Lördag

Hej hej!

Nu sitter jag på jobbet, ska snart ut och påbörja kvällens arbete.

Igår var det sambofesten hos emma och hennes samborambo ;P Det var trevligt. Pratade en hel del med en massa folk, självklart roligt ! :)
Tyvärr hände det en olycka mellan emmas finger och mitt öga det sista som hände typ på kvällen =/ Så jag har lite ont i mitt öga och är röd i det i ena "hörnet"..
Men men, det går säkert över snart :)

Jag är trött idag, fast att vi sov länge.. Vi sov ända till kl 11 idag. Det var verkligen behövligt !


aja. Dags att sätta fart !

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Vad kul att du hade trevligt hos emmapemma och samborambo ;) hehe!



Och jag ber tusen miljoner gånger om ursäkt igen för det med ögat (även om jag inte behöver) Det var inte meningen och jag hoppas det går över fort som attan!



Puss!

2009-11-07 @ 17:50:01
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0