Prat

Nu sitter jag som vanligt på jobbet på min lilla rast och bloggar :)

Ibland funderar jag på hur många hemligheter/hur öppen jag är för alla.. och när jag tänker på det så är jag nog väldigt öppen och har inte direkt många hemligheter.. visst, finns väl mycket saker som inte alla vet.. men å andra sidan kanske det inte är sånna saker som är direkt hemliga, bara att det inte har kommit på tal, eller att folk helt enkelt inte har brytt sig om att fråga..

Men en hemlighet jag har bestämt mig för att ha, för alla utom för Joakim, är det näst senaste inlägget då jag bara behövde skriva "fan".. Ibland behöver man bara få skrika ur sig något sådant när det har hänt något, och i vanliga fall så brukar jag berätta vad som har hänt. Men inte denna gången, denna gången håller jag det för mig själv. Tyvärr..
Men å andra sidan är det kanske bra att kunna ha vissa saker som man inte känner för att dela med sig av..

Det jag kan dela med mig av är att jag älskar min underbara sambo Joakim, och jag älskar min nyaste ägodel, min bil "Clio" ;P


Kommentarer
Postat av: TinA

Dagens sanning :)

2009-11-11 @ 11:58:45
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0