En utav veckans två T-dagar

behöver visst inte känna så mycket ångest över den där söndagen som jag gav bort.. för idag har de ringt från jobbet, jag fick en tur mellan 7-13 imorgon , sedan ringde de igen och förlängde den till 16.. så imorgon jobbar jag alltså 7-16 det blir 8,5h betalt :) mycket bra!


bah!

Jag känner mig bara så, jag vet inte.. lam! eller, orkes/viljelös.. Känner inte för att göra någonting. känner bara för att dega, slappa, glo på film, läsa bok, ligga i sängen och allt annats som är slappt och skönt.. pallar inte städa, laga mat, tvätta, jobba, handla och allt sånt där...
är det inte dags att gå i ide snart?

Kommentarer
Postat av: TinA

Ja det har änsålänge vart najs med lena o pappsen ;) hoppas du har det bra!

2009-10-07 @ 18:32:58
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

japp, två små flickbebisar har vi som springer rally hela dagarna ;)

2009-10-08 @ 20:48:02
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0