Måndag med många händelser

Bion var jätte bra och spännande :) Jag längtar tills vi ska se 3:e filmen !

NU är min Mulle här, hon stor framför tv:n och spelar tennis på Wii spelet som vi har lånat av Joakims kompis. Joakim själv är och repar med bandet. Och jag, ja sitter lite vid datorn, läser lite ur Roald Dahls bok "Matilda"..
Jag har fått en sån himla lust att läsa alla gamla böcker man läste när man var yngre :) Så jag började på "Matilda" igår :)
Idag kom lönespecifikationen hem i brevlådan , lika kul som alltid :) Den blev rätt fin den här gången också! bra det!

Har hållt på och snackat med både storasyster, mamma, farmor och pappa idag.. med de 3 förstnämda har jag pratat om kalasfirandet... och med pappa lite om det men mest om bilar :P Vi pratade hela 27 min han och jag idag, vilket vi säkert typ aldrig har gjort i telefon på många många år, om ens någon gång ! haha, men det var kul iaf !

Har bokat om restaurangen nu iaf, har bokat av matilda, johanna och famor och farfars platser. de 2 första är med sin pappa i danmark på lovet.. farfar har ramlat ner för en stege för någon vecka sedan. så han har så ont i ryggen att han typ inte ens kan sitta, kan knappt sova om nätterna heller.. så det blir lite jobbigt för honom att sitta i en bil i över en timma upp hit, och sedan på ett matställe i flera timmar.. så de 2 blir hemma denna gången.. De ska komma upp vid något annat tillfälle.. Presenten skickar farmor upp med pappa iaf.

Idag fick jag fika en stund på stan med Lax, sista gången vi hinner träffas innan hon flyttar =,( Hon flyttar på söndag upp till sthlm. Så tråkigt, men kul för henne och Magnus :) Allt gick så fort bara, vet att hon var på jobbintervju för någon vecka sedan, och förra veckan sent i veckan fick jag reda på att hon ska flytta ! Fanns ingen tid att säga hej då på knappt. Men vi får väl se till att ses sen ändå när hon flyttar ! Kommer sakna henne iaf, fast vi inte hann ses så ofta förut heller, men då vi gjorde det hade vi alltid lika trevligt !

Var på utbildning på jobbet idag om det nya vikariesystemet de ska böra med snart.. verkar inte så svårt, men vet inte om jag kommer gilla det ! Kommer nog bli en stor stressgrej av det hela känns det som...
Det som var mest irriterande var att när jag kom hem och skulle titta lite närmare på det hela så funkar inte min jävla inloggning ! ! ! !  ! ! !  GRR ! så då måste jag väl ringa och fixa det imorgon då.. blä !

aja.

Imorgon blir det ner på stan iaf med mullemeck! Ska se om jag kan hitta något fint för presentkortet jag fick av några av tjejerna som inflyttningpresent.. :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0