stora planer på gång..

Några har undrat vad det är för kallelse.
Det är kallelsen till en läkare på vårdcentralen om min övervikt. Ringde ju för ett tag sedan och ville möta en läkare för att prata om det. Nu har kallelsen som jag väntat på kommit. Den 3:e november ska jag dit 10.15 *brr* Kommer säkert bli skitjobbigt !

Men men. det är några veckor kvar dit så jag ska försöka låta bli att skrämma upp mig själv..


ikväll blir det till att jobba. Börjar 17 idag. Tyvärr har de dragit ner ytterligare när man jobbar kväll, så numera får vi vikarier bara gå till 8 (iaf om vi jobbar i kloster).. för de behöver inte 3 st som går till halv tio på kvällen.. men men. inget att böla över, huvudsaken är väl ATT man får jobba.

Speciellt nu när jag har stora planer på gång !

Kommentarer
Postat av: TinA

Aha! Men My, jobbigast är nog att inse att man behöver hjälp och det har du ju redan gått igenom. :) det kommer förhoppningsvis gå skitbra =)

2009-10-15 @ 17:05:11
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Vad för stora planer? :D

2009-10-17 @ 12:22:05
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0