Waaaaaaah

Jag är så in i heeeeeelvete uppspelt ! WAHHHHHHHHHHHHH knappt jag kan sitta still på stolen... jag är bara så jävla glad, förväntansfull och totalt uppspelt ! AHHHH !

Ni undrar säkert över vad, och det , det ska jag be att få tala om ! Jag, ja just det, just jag.. jag ska iväg på fredag, och inte vart som helst.. utan jag ska iväg och kika på en bil som eventuellt , eller väldigt troligt kommer att bli min Min MIn MIN ! ! ! ! mohahah!

Fatta vad jag har längtat och önskat så länge att jag kunde köpa och äga min alldeles egna bil.. och nu kanske det snart blir verklighet..

men bara lugn. jag är hemma i god tid till festen :)

waaaaaaaaaahahahahahahah jag svävar på underbara glädjemoln :P

Kommentarer
Postat av: TinA

bättre present får man leta lääänge efter ifall du tar den ;)

2009-10-29 @ 13:35:55
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0