Blev lite mer än bara mat..

Vi åkte ner på stan idag för att storhandla, eller iaf handla för ungefär tre dagar framåt.. JÄKLAR VAD MYCKET MAN HANDLAR DÅ! !

Men innan dess gick vi lite på stan, jag behövde lite småsaker som en ny deo från kicks, 3par nya strumpor från lindex och iläggssulor från din sko.. Men sen blev det även en ny mobiltelefon för min del ! :O

Jag har haft min gamla Samsung i snart 4 år, batteriet har typ nästan gett upp helt, det är glapp vid simkortet så ibland står det helt plötsligt "sätt i simkort" fast det sitter i osv... så jag har egentligen länge varit i behov av en ny telefon, men jag har aldrig känt att jag har riktigt råd med någon eller tyckt att jag har hittat någon som passar mig.
Sedan är jag också en sån där person som är väldigt fäst vid mina gamla saker, så att skiljas vid min gamla telefon blir svårt.. det är nog också dels därför jag har väntat med att köpa en ny så länge..

Joakim var med, så han såg hur jobbigt jag tyckte att det var att köpa en ny telefon och veta om att jag gav upp den gamla..

Den nya sitter fortfarande på laddning, så jag kommer nog inte inviga den förrän imorgon tror jag..

Men det blev inte alls så dyrt iaf, den skulle ha kostat mig ca 900kr utan abonemang, men jag hade studentrabatt så det blev bara ca 800kr.. skitbra :D Det är heller inget vanligt märke, så det var därför den var så billig också.. det är en "Huawei" så jag kommer härmed kalla det för "Hawaii" .. jag har köpt mig en "hawaii" mobil ;)



BTW. Köttfärslimpan blev riktigt god ! EXEMPLARISKT första försök! :)

Just nu står även en äppelkaka i ugnen som skall väl smaka sen!


so long !

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0