Onsdag

Idag har jag faktiskt haft en ledig dag ! Helt otroligt! Det var väldigt skönt, att för en gångs skull inte behöva göra ett skvatt..

Igår eftermiddag/kväll mötte jag Tessy inne i stan. Vi satte oss på Rosali´s, Tessy åt och jag fikade. Jag tog en Bananasplitt och en varm choklad. Då tänkte jag tillbaka på den tiden som var förr, då jag, Tina och Renée försökte hålla vårt "Käka bananasplitt varje gång vi fått studiebidrag". Det funkade ett tag, men sen blev det mer sällan, men det var en fin tradition, och väldigt god tradition så länge det varade :P

Idag har jag på mig min nya tunika, eller vad man kan kalla det.. men självklart har jag redan fått en fläck på den. Fick det då jag diskade min enormt stora ljutjärnsgryta som jag hade gjort chiliconcarne i. BAH ! Jag kan då aldrig låta bli att söla ner mig..

Aldrig stavas ALDRIG med två L, Alltid stavas ALLTID med två L. (Kom bara på en sån där liten stavningsramsa som man prentade in i huvudet så att man skulle lära sig skillnaden).

Idag har vi vart och hämtat Joakims nya dator, han är helt förtjust ! Han var som ett barn på julafton när han skulle packa upp den ! :P Så sött!

Vi slötittar även på fotbollen, Sverige- Malta.. Tro det eller ej, jag har faktiskt också tittat lite.. Vi har slagit vad om hur många mål Sverige gör. Den som kommer närmast vinner, den som förlorar får bjuda den andra på Kolgrillen! ;P
Jag tror faktiskt att jag kommer att vinna, GRATIS MIDDAG FÖR MIIIIIIIG ! :D

vad har ni gjort denna onsdag?

Kommentarer
Postat av: TinA

Haha, då hoppas jag också att du "vinner matchen" :D Gratis käk är aldrig fel liksom ;)



Jag tänker också ibland på våra idéer och minnen från förr... Minns du att vi tre bestämde att dra till Sthlm o dansa i pyamas nån gång? :D hAHah!



Jadu, för mig spelar det ingen roll vad man väljer för nåt inom .. kan jag säga sjukvården? Jag frågade Sara som är "Darlene" varför alla helt plötsligt börjar plugga inom det. :P Det var så vi kom in på ämnet ;)



Jo i den första kursen är vi på moment 3 och då handlar det nåt om dator och människa. förstår inte ens hälften. :P den nya kursen är i umeå, också distans, och handlar om att göra hemsidor med hjälp av stilmall =)

2009-09-09 @ 21:21:49
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0