Spontanitet

Igår var jag väldigt spontan.. ! BÖrjade med en vända på stan med Laxen, och fika på det. Köpte en jätte snygg svart skinnjacka åt Joakim i spontanpresent/extra present till födelsedagen (lite försenad).. Efter det åkte jag hem, fick mat lagad åt mig :)
Sedan vart jag och Joakim så sugna på att gå ut denna kvällen !

Så istället för att träffa Emma och Tessy som jag skulle göra, så blev det förfest hos Alex och sedan ner till stan och gå på Pitchers. Det blev en riktigt kul kväll och Joakim blev full :P Åh, han är så söt och galen då ! :)

Hade självklart gärna träffat Emma och Tessy igår, men tiden fanns inte riktigt till å jag kände att jag måste följa vågen och lusten att vara lite galen som jag hade just då! Jag vet att de båda lät mig göra det, för jag pratade med dem innan och frågade om det var lugnt :)

Idag har jag och Joakim sovit länge.. Dvs till typ 10.40 :P Efter frukost begav vi oss ner till stan, gick på systemet, apoteket samt handlade en massa mat på ICA. Så nu har jag laddat upp mitt alkoholförråd inför helgen ;P

Skönt att vara lite långledig ! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Vi får se till att vara unga och fina för alltid, du och jag :D

2009-09-21 @ 11:56:15
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0