stress

Svinigt trött, jag fattar inte att jag kan vara så himla trött, trots att jag bara har jobbat till kl 13.00 två dagar i rad ! Igår var jag så himla trött att jag la mig och somnade på soffan, sedan så väkte joakim mig och vi gick in och vilade någon timme i sängen istället.. somnade som en stock, hade kunnat sova resten av den kvällen också om det inte vore för att Joakim tyckte att det var dags för oss att laga mat..
Skulle banne mig kunna somna nu med ! ÄR SÅÅÅÅ TRÖTT !

Har vart väldigt mycket på jobbet idag, de var en kort i slottsgruppen (min gamla grupp), så jag fick göra 2 jobb i min nuvarande grupp, sedan fick jag hjälpa dem med 5 jobb på morgonen.. blev ett jäkla springande fram och tillbaka... uj uj uj..

Har väldigt ont i foten nu! Den gjore riktigt ont i morse när jag vaknade , men sen blev den bra.. men under dagens stressande och stretande fram och tillbaka blev den bara ondare och ondrare.. varför straffar den mig för att jag vill jobba och tjäna pengar??


aja..

stackars mig, jag är inte ens 21 år, och känner mig redan totalt slutjobbad och trasig !

Jag hoppas iaf att festen på fredag piggar upp mig lite !


Fick veta nu att jag i alla fall slipper att laga mat ikväll, det blir Kina muren med grabbarna ikväll istället!



nej, nu pallar jag inte att skriva mer, är så trött.. fast egentligen skulle jag kunna beklaga mig mycket mer än vad jag redan har gjort......

Kommentarer
Postat av: TinA

Borde du inte ta o kolla upp fossingen? Eller det har du kanske gjort? :S

2009-09-02 @ 17:22:28
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0