jag älskar soooolen, som värmer jooorden! :)

Det var strålande, stekande sol som strömmade in i lägenheten i morse när jag gick upp vid 9.00.. men vart sjuttom tog den vägen? nu är det grått och mulet igen! :(

Idag är jag ledig, så skönt att vara det mitt i veckan ibland :)

var har jag inplanerat på min lediga dag idag då?
Jo, jag ska börja med att luncha på uni med Joakim kl 12.00
Efter det ska vi dra iväg och leta presenter till mamma, Inge, Mulle och hans bror Jonatan.. Inge har fyllt, de andra fyller inom en snar framtid och vi ska fira dem här fram över..
vad sjutton ska man hitta på att köpa?

Senare under dagen blir det väl att laga middag och fixa med sånt..
tror Tessy kommer att komma över och kika på en av mina cyklar och se om hon vill köpa den av mig.. vore skönt att bli av med den. Skönt att se att den gör nytta för någon annan, speciellt om denna någon är en vän till mig, för då vet jag att cykeln min blir väl omhändertagen :P

soooolen, var är du?


Jag har begär, begär efter att shoppa som en dåre.. varför kunde man inte vara miljonär så man bara kunde shoppa utan bekymmer? jag vill, jag vill, jag vill!
Nästa månad ska jag absolut unna mig lite mer shopping, och då vill jag försöka få med mig jessica! Hon brukar ha "dåligt" inflytande på mig vad det gäller sånt, hon får mig alltid att göra av med mycket pengar ;P

Man borde göra en road trip ! Bara sätta sig ett gäng i bilen och dra någonstans, stanna i varje stad man kör förbi, köpa något i varje stad, fota som minne att man varit där, bara flumma vidare!  Men det tar tid och pengar! Så man får väl se med det.. men någon lite road trip ska jag iaf få med mig tjejerna på, även om det så bara blir till en najs badplats i mariestad eller något annat !

aaaah, jag lyssnar på bra musik på Spotify just nu, har gjort min egna lilla playlist, inte många låtar alls, men det är bara bra låtar..iaf enligt mig :) sånna jag gillar nu, och bara vill lyssna på nu, om och om igen!


trallallallallaaaa


internetshopping är farligt, det är för enkelt att bara klicka hem sakerna! :O Men så underbart.. Beställde några filmer här om dagen.. så de borde väl droppa in imorgon, eller kanske i början på nästa vecka.. snart iaf.. ska bli kul!


känns som att detta verkligen blev ett blandat och flummig inlägg.. men vad fan, man ska väl skriva om det man kommer att tänka på just nu? ..det var ju det jag gjorde, så ha överseende ;P

Kommentarer
Postat av: jessica

hehe jag är absolut på. jag tror att både du och jag brukar lyckas få varandra att shoppa alldeles för mycket :P vi får shoppa när lön/csn kommit :) ja jag tycker att det skulle vara askul att dra iväg till någon random stad, kvittar vilken bara vi inte brukar vara där, typ ta in på ett vandrarhem och kalasa på kvällen eller nåt och sen åka hem nästa dag :P

2010-04-08 @ 11:15:43

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0