Löningsdag

Igår fick jag det underbara brevet i lådan, det som man bara vill slita upp fortast möjligt och beskåda summan längst ner på pappret där det står, "utbetalt".. Det är alltså löningsbrevet jag talar om..
Och idag, det första man gör på morgonen är att logga in på internetbanken och beskåda summan som har trillat in idag (efter kl 24.00), somman som man ska leva för, och sätta sprätt på denna månaden.. ;P
Jag älskar att få pengar! :) Men vem gör å andra sidan inte det?

Detta är alltså min lediga dag, idag.. Och vad har jag hittills gjort? Sovit, sovit och sooooovit! För en gångs skull unnade jag mig en lååång sovmorgon som slutade i att jag gick upp vid kl 11. dvs, har inte ens varit vaken en timma ännu..
Sitter och funderar på vad jag ska göra idag.. en sak vet jag säkert, jag ska duscha så fort jag pallrar mig här ifrån.. men sen då.. jag tror att jag kanske ska åka iväg till polisen. VA?!? - tänker ni, vad ska hon göra där?
Då svarar jag bara lungt och sansat, - jag ska göra mig ett pass!

Nån gång kanske det kan komma till användning, man kanske får lust att fly landet någon gång, och då vill jag inte att det ska vara passet det hänger på, om jag inte kommer iväg.. Så därför skaffar jag mig nog ett idag, så att jag sen när jag vill, och hur jag vill, bara kan flyyyy. Mohahah! (eller bara åka på en semester, hur man nu vill, och vill se på saken) :P


nej, nu måste jag komma loss här ifrån och se till att göra något vettigt av denna dagen.. (så jag slipper få sån ångest över att jag sov för länge)..

Kommentarer
Postat av: TinA

"jag tror att jag kanske ska åka iväg till polisen. VA?!? - tänker ni, vad ska hon göra där?

Då svarar jag bara lungt och sansat, - jag ska göra mig ett pass! "



HAAAAHAHAHAHH asbra :D

2010-04-27 @ 13:23:39
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Weiiii!!! Vad fin designen blev! :D :D Härligt och ljust!



I <3 it!

2010-04-27 @ 18:45:42
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0