Smoothis

ME LIKE ! :)


Har gjort smoothis ikväll, jummi som alltid! Och inte så farligt onyttigt heller, iaf inte dem jag gör :)

Ännu en dag på jobbet har gått, och det bästa med hela dagen idag var när en brukares fru sa till mig (eller snarare till sin man, när jag var närvarande)..
" visst brukar vi saknar My då hon inte har varit här på ett tag. Visst saknar vi henne då, för att hon är så snäll och vet precis hur hon ska göra när hon hjälper dig. Samt att hon är så bra på att stå ut med mig också som alltid är så nervös och ska lägga mig i allt"..

Om inte det är MVG i god omvårdnad och bemötande, så vet jag nog inte vad som är det..




God natt.

Kommentarer
Postat av: TinA

naw vad kul att höra! :D

2010-04-07 @ 23:25:59
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0