Uppdatering igen..

Hon från skatteverket som jag hade ringt och lämnat nr till så hon kunde ringa upp, gjorde det nu under eftermiddagen. Vi gick igenom min deklaration, jag förklarade vad jag hade gjort och vad jag var orolig för, som kunde vara fel. Hon förklarade och tittade på det jag hade sagt.. men det fanns inget fel i min deklaration. Underbart att få det bekräftat på riktigt!
Så nu är det bara att luta sig tillbaka och invänta pengarna, som kommer att gå till sommarnöjen ;P


För att tala om sommarnöjen har jag precis bokat hotell och tågbiljetter ner till Göteborg.
Jag och Joakim kommer att åka dit 7/6 - 9/6. Jag hade fått en hotellpremiecheck ifrån coop som jag ville utnyttja, samt att jag hittade jätte billiga tågbiljetter eftersom jag är ute i så pass god tid ! :)
Ska bli jätte kul att vara där nere och roa sig lite, gå på Liseberg, äta god mat, träffa folk man känner där nere.
Jag hoppas på att kunna få träffa bla. Lina när jag är där.. var ju ett bra tag sedan nu :)

Känns verkligen toppen att få planera sommaren, boka hotell och fixa.. I åratal tycker jag att jag mest har sett alla andra göra sådant, åka bort och njuta, boka resor osv.. men nu är det banne mig min tur också! (om man bortser från vår lilla hotellövernattning i gbg i höstas då på vår ett årsdag).

Trallallaaaaa vad det är kul att planera sommaren och nöjen, tom solen kom fram nu på kvällen här, trots att hela dagen har varit så grå, så nu längtar man ju bara ännu mer till sommaren! Peppapeppapeppa!

Kommentarer
Postat av: TinA

Läste jag Liseberg? Läste jag Lina? Jag tror jag tänker vara i GBG då också ;)

2010-04-22 @ 23:10:39
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Justeja! Jag nämnde att du och Jocke hade varit på hotell i Gbg och det var bubbelpool och allt möjligt på erat rum? Jag skulle vilja veta vad det hette :D

2010-04-23 @ 08:08:40
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0