Fredag

Idag har jag ätit en sådan där "reklamfrukost", en stor god talrik med fil, med krossade linfrön i, sedan skivad banan,kiwi och russin på det..
Sedan pressade jag blodgrape till min frukostjuice..
de ni! det kallar jag frukost (och reklamfrukost, eftersom de brukar typ se ut så på reklamen då de ställer fram frukost)..

Idag är det gråväder igen, hoppas att solen vill titta fram snart!

Imorse vaknade jag kl 7 av att jobbet ringde, fy fan! Jag antar att det var någon som var sjuk och att de ville att jag skulle komma in och jobba dagen också.. men icke, jag svarade icke. För jag ska jobba kväll ikväll, och sedan ska jag upp imorgon bitti igen och jobba. Jag stängde av ljudet på mobilen och somnade om igen. (tog dock lite tid att somna om, och när jag väl gjorde det så drömde jag bara en massa om jobbet.. typiskt).

Men, jag ska inte låta det dra ner mig..


Har fått en fråga ang vad de har för namn tänkta till den ofödde bebisen.. och jag kan säga att det är väldigt oklart vad de tänker.. de har velat mellan olika namn, tagit bort, lagt till förslag osv..
Men de vill iaf ha ovanliga namn, så tyvärr therese, ditt namn är för vanligt ;P

Kommentarer
Postat av: TinA

Mmm!! Det lät som en jävligt härlig frukost! :D Kiwi 'dregel' ..



Ska bli intressant att få reda på bebbens namn =) Vet de om det är en tjej eller kille?

2010-04-09 @ 14:51:12
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

svar: Jag skulle tända lampan i fönstret när den POFF small till, jag och ena katten (som stod på fönsterbrädan då) hoppade upp två meter och fick ögon lika stora som stekpannor! lyckligtvis har lampan en stor lampskärm så det spred inte ut någonting på oss. :P men ändå, hua! ;P

2010-04-09 @ 14:58:16

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0