Fredagen den 13e, på riktigt!

Nu är det fredag, och jag har bara två arbetspass kvar till semestern, gött!

Igår var jag i Mariestad över dagen och umgicks med mina systrar och systerdotter! Vi åkte upp en sväng till pappa och hans fru och fikade, sedan blev det en sväng till Skövde för att inhandla lite saker (inte jag, bara Marlén). Marlén och Erik, eller ja, mest Erik, håller på och bygger barnrum till Embla i deras lägenhet. De delar av sitt kök och kösplats, så att köket blir mindre och Embla får ett eget rum. (de sätter upp en vägg, så inte bara möbelavdelning, utan en riktig vägg).. Erik är ju snickare, så det fixar ju han lätt! :) Det var så pass klart att det snart var dags att tapetsera. (och det var det vi hämtade i Skövde, de nya tapeterna) :P
Det var iaf underbart att träffa dem allihopa, men framför allt att träffa Embla. Jag har saknat henne enormt mycket. Jag har tom. kunnat vara riktigt ledsen bara för att jag inte har vetat när jag skulle få se henne nästa gång, och för att jag tyckt att det var så längesedan sist.. :P

Nu ska jag nog ta och ställa mig och diska, för om knappt 45min är det dags att åka ner till stan och möta upp Joakim vid stationen. Vi ska gå ut och äta och fira att hans semester har börjat! :)

Sen hoppas jag på iaf 1, eller 2 gäster hit ikväll.. om de kan komma :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0