God morgon!

Vaknade vid halv tio av att jag hade börjat drömma om jobbet.. jag gick upp och ringde chefen för att få reda på om vikariatet är förlängt eller inte, så jag kan få min sista semesterro.. men hon var på tjänsteärende och skulle vara tillbaka vid 11. Så jag får väl försöka igen då..
Det är regn och rusk ute.. Ser inget vidare trevligt ut =(

Idag vill jag ha en riktigt lill-lördag! Jag vill klä upp mig, ha förfest och sedan dra ut på krogen.. undrar om den planen går igenom?
Hoppas det iaf!

Joakim ligger och sussar och sover.. borde kanske ta och gå in och väcka honom.. jag är rätt hungrig och vill ha frukost..


Jahapp, detta vart ju ett lite kort och sådär halvlamt inlägg.. men vad fasen kan man begära av en hungrig och nyvaken människa? ;P

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0