Nu tar jag helg!

Jag har bestämt mig för att unna mig själv att gå till frissören och klippa mig, samt färga håret! Förut färgade jag alltid håret hos min frissör, men nu de senaste 2 gångerna har jag varit snål och låtit Joakim få göra det. visst blir det ok, men ibland vill man verkligen få unna sig själv det lilla extra, ni vet :)
Så imorgon kl 10.00 kommer jag att sitta hos frissören, och jag lär vara där fram till lunchtid ;P

Efter frissören är det tanka bilen som gäller, sedan hem och äta lunch. Efter det måste jag packa det sista, om jag inte fixar klart allt ikväll.. sedan åker jag mot Sthlm!! .. eller, först till E-tuna och hämtar Joakim från jobbet, sedan STHLM! :)

Jag hoppas på en trevlig helg!




Jag saknar lilla Embla, det känns som att det var alldeles för längesedan jag träffade henne nu.. =/ Jag drömmer jätte ofta om bebisar, ibland att de är mina egna, ibland någon annans..
Jag får banne mig se till att åka iväg och träffa henne snart iaf! Kanske på söndag, om vi inte åker hem för sent ifrån sthlm (?)

Kommentarer
Postat av: TinA

mm ja klart du ska unna dig nånting och då kan frissan passa bra :)



haha jag minns när JAG drömde att du skulle få bebis :D hoppas du får kul i sthlm och att tårtan är goood :D

2010-08-05 @ 19:39:46
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Tessy

Vad blir det för klippning och färgning?? :)

2010-08-05 @ 20:35:59

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0