Söndagkväll

Nu sitter jag här och har precis spelat bingolotto :P Vann tyvärr ingenting! Men lotten hade jag ändå inte köpt, fick den utav mamma och hennes man. haha!

I helgen var vi ju i Mariestad, och detta är lite utav det vi hittade på där:

I fredags så var det kräftskiva hemma hos mamma och hennes man. Mycket trevligt och gott såklart!
I lördags var vi iväg på en marknad i Axvall utanför Skara, samt spelade kort hemma hos syster och hennes familj under kvällen. Jag och Embla vann tillsammans ;P
Idag har vi firat en ingift "syster" till mig som fyllde 18 år. Träffade en massa folk där.. släktingar och sånt..


Nu var det slut på semestern då! Imorgon är det dags för jobbet igen! Kommer dö av att gå upp kl 06.00 igen, har ju inte gjort det på 2 veckor nu! :O har inte gått upp en enda dag före 9.00 tror jag :P

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0