Tidig kväll..

Jag skriver 2 ggr idag.. både tidig morgon och tidig kväll ;P


Idag har det vart en helt ok dag på jobbet! Finns inte så mycket mer att säga om den saken :P

Känner mig rätt trött faktiskt, undrar om det beror på att jag sov lite dåligt inatt, vaknade ett antal gånger, låg och vred och vände på mig.. samt att jag gick upp tidigare än vad jag brukar då jag ska jobba? svaret är: kanske det!

Åh, jag längtar verkligen till helgen..! Jag är ledig både fredag, lördag och söndag. gött!
På fredag ska vi åka till Sthlm. Jag ska köra till Eskilstuna och plocka upp Joakim när han slutar jobba på fredag kring 15 tiden. Sen susar vi vidare upp till Sthlm.
Hans pappa fyller år i helgen så vi ska ju självklart fira honom, samt träffa övriga familjen ;P Ska verkligen bli kul, för vi har ju inte varit uppe i Sthlm på hela sommaren! :O banne mig på tiden!

Jag räknar ner till semestern nu också.. bara 7 arbetspass kvar!

Kanske dags att börja med maten nu, så den är lagom klar tills Joakim kommer hem :)

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0