Tidig morgon..

Blev en trevlig, och oväntad sväng till Emma igår eftermiddag/kväll.. :) Kul att träffa henne lite, har ju verkligen inte blivit så mycket i sommar :P Men vi får försöka ta igen det till hösten istället! :)

Nu sitter jag vaken och uppe, helt påklädd och bara väntar på att det ska bli dags att åka till jobbet.. Jag vaknade strax efter fem, då joakim nyss hade gått upp.. jag behövde springa på toa. sen när jag var tillbaka i sängen kände jag hur hungern började komma.. men jag låg kvar och drog mig en stund, sedan kom Joakim och pussade hejdå, drog mig lite till och sen kände jag att jag bara var tvungen att gå upp och äta frukost! :O
Känns skumt att sitta här och ha dötid på morgonen innan jobbet, det brukar jag inte ha.. men å andra sidan var det faktiskt skönt också.. kanske borde jag gå upp med Joakim om mornarna då jag också jobbar dag? får se, det är ju inte alla dagar man är så här pigg ..

Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna, sedan svoocha iväg! :)


Ha en bra dag!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0