Tjallå!

Åh, jag är så grymt trött.. om jag fick skulle jag banne mig gå och lägga mig för kvällen nu, men nej, det är ingen bra idé!
Jag måste laga middag snart så att jag ocj Joakim får i oss något innan det är dags att lägga sig vid typ nio halv tio ikväll.
Imorse gick jag upp med Joakim vid kvart över fem. Åt frukost tillsammans och skjutsade honom till sin samåkning på södra stationen.. efter det åkte jag och ställde bilen som vanligt, och sedan gick jag till jobbet.. 45minuter förtidig var jag idag, eftersom jag hade skjutsat Joakim. Så jag satte mig och slösurfade, och sedan fixade jag lite med planeringen.. kändes faktiskt lite bra att vara i väldigt god tid till jobbet. man hann liksom vakna till litegrann innan det var dags att köra igång.. men, jag tänker inte göra det till någon vana..

Jag räknar verkligen ner dagarna och arbetspassen nu till semestern! 5 dagar à 4 arbetspass kvar. :P På söndag kl 13.30 har jag semester!

vad händer på fredag??

Kommentarer
Postat av: TinA

På fredag händer nothing än sålänge ;/



Svar: registrering, träffa fadder o så vidare är den 25e iaf :)

2010-08-10 @ 21:28:05
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0