Jag kom in!

Jag har gått och väntat och väntat på intagningsbeskedet till de kurser jag sökt för vårterminen, och idag, äntligen kom det hem i brevlådan!
Jag öppnade det snabbt och läste vad som stod. Jag har blivit antagen till Psykiatri 200p start 10 januari samt till Socialpsykiatri 100p och Socialt behandlingsarbete 100p som båda startar i mars.
Så nu har jag även krånglat på csn:s hemsida med min e-legitimation.. tog evigheter innan jag lyckades få den att fungera :P Fick uppdatera certifikat och programvarorna osv.. sen så gick det.. Så nu har jag sökt om studiemedel också.

I psykriatrikursen kommer jag också få vara ute på praktik, ska bli kul!

Tror dock att dessa kurser kommer bli betydligt tyngre och att det blir mer råplugg i form att läsa i böcker osv.. Den här kursen jag har läst nu, där behövde jag inte ens köpa en kursbok.. :P Men det lär jag behöva göra i de här kurserna..

Skönt att veta att jag har saker att göra under vårterminen iaf :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Halleluja! :D Grattis!! Nu blir det ombytta roller mellan oss två där jag jobbar och du pluggar haha! :) Jag önskar dig massa lycka till! Kramis!

2010-12-21 @ 11:33:45
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0