Lite uppdatering efter jul..

Jahapp, nu var alltså julen över och nu är det bara nyår kvar på detta året, sedan är det 2011..

I jul var jag och Joakim i Mariestad och firade totalt tre jular. En hos min pappa, en hos min farmor och farfar samt en hos min mamma.
I julklapp har vi bland annat fått cd-skivor, presentkort, pengar, med mera.. Helt klart bra julklappar! :)
Synd bara på en av dem jag gav till Joakim.. en cd-skiva som visade sig vara en han redan hade, fast jag i butiken hade bett om en annan, som han inte hade.. knäppt. Så för hoppningsvis lyckas vi byta den trots att den inte är plomberad och att jag fick ta och skriva ut kontoutdraget för att jag har förlagt kvittot.. Håll tummarna för att det går!

Nyåret nu då.. vi åker upp till Stockholm och firar det där, som vi har gjort de senaste två åren :) Vad vi ska göra vet vi inte än, men det tar vi reda på. Vi åker iaf upp till Stockholm på torsdag.

Ikväll har jag och Joakim varit på bio, vi såg den tredje Narniafilmen på 3D. Jag gillade den :) Tycker de filmerna är lite små-mysiga :)

Imorgon blir det en liten sväng ute på Marieberg och kolla in vad som kan finnas på rean.. Kanske blir det något fynd.. eller så kanske man bara kommer hem med onödigt skräp :P Det återstår att se imorgon!

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0