En lista som tidsfördriv

ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA (om ni vill...)

Om din pojk-/flickvän:

Du är tillsammans med? - Joakim
Hur gammal är han/hon? - 22 år
När fyller han/hon år? - 6 september
Vart bor han/hon? - I Örebro, med mig
Vad heter gatan? - Granrisvägen
Ögonfärg? - Gråblå typ
Har han/hon piercat sig någon gång? - han hade ett hål i örat för många härrans år sedan, men det är ett minne blott :P
Har han/hon druckit? - jadå, så sent som i fredags ;P
Han han/hon rökt? - Nej, om jag inte missminner mig så har han aldrig testat det..
Vad har han/hon för färg på rummet? - Han (vi) har brunt sovrum, blått vardagsrum, samt vitaktiga nyanser i kök, badrum och hall..
Har han/hon några syskon? - Japp, han har 4st
Om ja, vad heter dom? - Rebecka, Josef, Jonatan och Johannes
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Det ska väl inte jag svara på, men.. Jag tror han dels skulle sluta ta studielån (kanske betala tillbaka de tidigare årens summor också, kanske även mitt (?) ) , sen skulle han absolut köpa något häftigt inom musiken.
Har han/hon någon fobi? - Getingar !
Är han/hon beroende av något då? - basen - (och mig?) :P
Är han/hon envis? - Ibland, beroende på vad det gäller och vilket sammanhang. 
Vad heter hans/hennes föräldrar? - Stina och Jan-olof
Vad gör han/hon på helgerna? - Spelar bas, umgås med mig och vännerna. Slappar :p
Beskriv honom/henne med två ord? - Gosig och underbar!
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Det tror jag säkert att han skulle bli, men det får vänta ett tag till.


Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom/henne? - För att jag älskar den han är och för att jag gillar den jag är när jag är med honom :)
Föll du för honom/henne direkt? - Föll för hans fina leende ögon och hans underbara häck direkt iaf, det andra kom inte långt efter ;P
Du älskar honom/henne? - Jajjamänsan!
Du har slagit honom/henne? - I sömnen råkade jag visst slå till honom en gång :P Men han har råkat göra det samma med mig..
Du har roligt med honom/henne? - Ja, det har jag absolut!
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Haha, svårt att svara på, men jag tror svaret får bli ja ;P haha.
Du vet någonting om honom/henne? - Jadå, en hel del, men mer finns att få reda på :)
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Ja, ett litet en gång.
Säg ett ord du känner för honom/henne? - Tillit
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? - Det han säger nästan varje dag, att han älskar mig.
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Hans leende -(ögon och mun) :)
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Ibland pirrar det allt till rejält.
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - Nja, inte direkt så. Men kanske ibland, men då är det dem jag inte gillar, inte att jag inte litar på honom..


Om er:
Hur träffades ni första gången? - I busskuren på studentgatan (upp mot brickebacken), det var ett bestämt möte.
Bor ni långt ifrån varandra? - Nejdå.
När blev ni tillsammans? - 30 Augusti, träffades första gången 30 juni
Hur länge har ni då varit tillsammans? - 1 år, 5månader och 13 dagar. (tror jag det blir)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Någorlunda, då vi dels hade pratat på msn några veckor innan vi sågs, och sedan dejtade 2 månader.
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Det mesta.. (kanske dock inte skräck).
Har ni sovit över hos varandra? - Många gånger, faktiskt varje kväll numera ;P
Har ni bråkat någongång? - Vi har väl varit oense om saker, men inte bråkat något större nej..
Vem håller fjärrkontrollen? - Mestadels Joakim, men jag säger allt till vad jag ska se på!
Vad har ni gemensamt? - Vi älskar god mat, gillar att ha det lugnt och skönt, tycker om musik, se på film, umgås med folk mm.. mycket har vi gemensamt.
Har ni samma åsikter om saker? - Alla gånger kan man ju inte ha det, men i stort sett.. annars får vi kompromissa, eller helt enkelt vara överens om att vi är oense. :P
Planerar ni framtiden ihop? - Visst pratar vi om framtid och sånt, vad som ska se när han slutar plugga. Om vi vill göra någon resa ihop inom de närmsta åren och sånt.. men mest lever vi för dagen och tänker att det alltid ska vara vi.
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Knappt en månad.
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Många gånger :)
Hur länge kommer vi vara tillsammans? - Så länge vi vill :P




Sista frågan:
Gillar du honom/henne?
- Hallå, var inte det självklart att förstå det?? (dum fråga) SJÄLVKLART GÖR JAG DET !


Kommentarer
Postat av: TinA

MYS :D passar ju nu till denna helgen att göra listan :)



sv; haha ja precis, göra vad vi vill :D och nej inte med andra ;) vi menar snarare saker att göra som diska, laga mat, vara andra till lags "hela tiden", utan denna helgen är helt utan jobbiga krav, bara saker vi känner för utan vad andra tycker o vill bestämma om. :) jäkligt gött!

2010-02-14 @ 14:20:51
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0