Gäsp!

Jag har haft en ledig dag idag, och det kändes lovely! Jag har inte gjort alls mycket.. gick upp vid halv tio-tio tiden.. kollade på tv och satt vid datorn.. satt i nattlinnet till kl 14 då Joakim kom hem från skolan.. satt en stund till förresten.. Nattlinnet åkte inte av förrän jag hoppade in i duschen vid fyra-tiden.. sen blev det vanliga kläder..
Åkte och handlade på ica maxi.. Åt grillade revben till middag.. satte igång och diskade samt baka bröd. Sen resten av kvällen har jag kollat på "my sisters keeper", en bra och sorglig film och en cansersjuk flicka..

Imorgon är det dags för att jobba igen.. känns alltid lika tungt att gå tillbaka till jobbet när man har varit lite ledig.. man har liksom fått smak på ledigheten då och vill bara vara mer ledig.. om man där emot är ledig en längre tid, typ en vecka, ja, då kan man börja längta tillbaka till jobbet igen.. Men det ska nog gå bra att jobba imorgon.. Hoppas bara det inte blir för jobbigt väder imorgon, är less på att jobba i snökaos!

Jobb för resten av veckan:

  • Fredag: 7-15
  • Lördag: 7-14.30
  • Söndag: 14-21.30
Så med andra ord, jag jobbar veckan ut..

Imorgon får jag lööön, och massa pengar dras till diverse räkningar :P Men det blir iof en del över till smått och gott :)


Någon som vill ut och äta imorgon? Jag och Joakim är sugna på att gå ut och äta mat själva, eller med våra vänner om de vill och har lust! :)

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Minns faktiskt inte vad stället hette, det ligger mitt emot La Pampa. Det var inte suuupergott, men det funkade :)

2010-02-26 @ 18:50:47
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0