Det ni, det var en nyhet!

Haha. Trodde jag skulle kunna unna mig att vara ledig lördagen, men icke, en annan del av mig gav sig in i jobbstriden ;P
Så denna vecka jobbar jag alla dagar! samt att jag jobbar på måndag, så totalt blir det 8 dagar i sträck! :O
Det var länge sedan jag gjorde så många dagar i sträck, senast var i sommar, då jag jobbade 10 dagar i sträck..

Men what the fuck!

En glad nyhet gällande mig kommer nu:

Jag har fått ett 2 månaders vikariat på 90% i slottsgruppen (dock inte min favoritgrupp, men vad sjutton gör det när man får pengar) så från den 22/2 - 25/4 har jag ett fast schema!

Det betyder att jag slipper sms-bokningen på två månader, jag kan planera mina veckor bättre, jag jobbar varannan helg/ledig varannan helg.

Det som är bra är att det är flest dagar, gör iprincip bara 1, max 2 kvällar / vecka! Vilket gör att jag kommer kunna ha lite mer normala rutiner för vardagen, kommer inte missa alla bra serier som har säsongspremiär nu snart, och att man har större möjlighet att träffas mitt i veckan också med någon kompis :) Tänkte även försöka lyckas komma iväg och simma tisdagar eller torsdagar då simmet här i brickebacken har öppet lite längre på kvällen. (har ju blivit så svårt att få till det bra nu när man har vart så oviss om hur man jobbar, och det har gjort att man har släppt det tråkigt nog.)


Jobb-prognos för resterande delen av veckan:

Lördag: 7-14.30
Söndag: 14-21.30

Imorgon kväll blir det förhoppningsvis en träff med Jessica, hoppas bara att hon orkar efter en heldag i backen!


Men vad kvällen erbjuder har jag iiiingen aning, dock ska jag ju upp tidigt.. men någon kan man väl hitta på?


Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Nämen grattis!!!!! Vad härligt! Skönt för dig att kunna släppa lite på alla bokningar lite och bara jobba i lugnan ro och ta det lugnt då du kommer hem utan att undra när du jobbar nästa gång liksom! :D



Kramisar!

2010-02-06 @ 10:38:51
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

HÄRLIGT :D det gillar My (och de som får träffa dig utan ovisshet ;)). Jag har en fråga; tänk om man inte skulle ha en mobil så man kan sms-boka jobben eller så, hur gör man då? :S typ om någons mob har gått sönder, eller nåt. får man ringa upp personen ifråga?



svar; jag tänkte pierca på samma sida av läppen så att jag har tre på raken på en o samma sida, haha. kommer säkert bli tungt för läppen :P

sv2: jag hade ingen aning om att man kunde bli mer varmare på andra sidan osv, men det låter logiskt..



Ta det lugn med jobb och ledighet nu ;)

2010-02-06 @ 11:51:29
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0