Måndagar är ----

Idag var det en näst intill fruktansvärd dag på jobbet ! Stress, stress, ryggsmärtor som kom och min fot som till slutet av dagen gjorde så ont att jag hade lust att skrika! Hur kan det alltid bli så fruktansvärt stressigt när man går i just den gruppen? vad fan är felet? att de har för korta tider inlaggda på TES?, att det typ varje morgon ringer sig 1 sjuk så att man får gå en kort?, att de har på tok för mycket brukare och för lite personal? att de planerar TES för dåligt?
GAH ! Allt är problemet skulle jag vilja säga..

Något måste ju vara fel då jag inte blir lika utsliten och sönderstressad av de andra 2 grupperna vi har.. något måste vara fel då jag sover jätte dåligt de nätter jag vet att jag ska jobba där, något måste vara fel då man vaknar och inser redan då, att man inte kommer att hinna sluta den tiden man har blivit bokad till.. och jag kan tala om, att jag är inte den enda vikarien som känner så för den gruppen och inte för de andra grupperna..

något måste ju vara fel då man börjar gråta när man kommer hem för att man är bara är så helt slut, har smärtor och känner sig sönderstressad, eller?

Följande veckan ser ut så här på jobbfronten (än så länge) :

  • Tisdag: 14-21.30
  • Onsdag: 7-14.30
  • Torsdag: 17.30-21.30
  • Fredag: 7-13


Jag fryser rätt mycket just nu och har nyst en del idag, jag hoppas innerligt att jag inte är på väg att bli sjuk!



Kan någon komma med goda nyheter om er eller världen?

Kommentarer
Postat av: TinA

Shit, är det inget ni kan fråga om, nån chef? det där funkar ju fan inte :S man ska trivas på sin arbetsplats så äre bara! inte ha ont och ångest inför det =/



Nåt gott om mig eller världen.. Jag är snygg, jag ska pierca mig i mars igen, jag ska till sälen vecka 16 och se snygg ut där med ;) hahaha.. eh Nä. fan jag har nog inte mycket att komma med. vi kan väl gå igenom almanackan ihop nån dag, så kan vi störa oss på alla namn som ingen idag heter men ändå får plats. jag minns när de tog bort tina från alla hjärtans dag >=/ emelie har de också tagit bort, också längesen, vafan!? haha. :)

2010-02-01 @ 22:04:36
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Nämen, jag läste tinas kommentar, finns inte tina och emelie i almanackan?! Vad är det för fasoner? :/



Med mig finns de inte så mkt glada nyheter. Jag har tinnitus och är hemma sängliggandes. Kan inte ha CI:t på mig ens. Suck. Ska försöka gå på föreläsning i eftermiddag iallafall, där finns det åtminstone tolk. Kram!

2010-02-02 @ 10:27:58
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0