Tisdag

Idag mår jag bättre.. Inget ont i ryggen och ingen ångest inför jobbet.. Skönt det ! Ikväll så ska jag ju inte jobba i den gruppen heller, så det kanske är anledningen ;P

Igår gick vi och la oss riktigt tidigt.. redan vid kl 22 låg vi i sängen, men vi släckte nog inte lampan förrän närmare halv elva.. Men en god nattsömn har jag verkligen fått! Har nog sovit närmare 11 timmar i natt :P Underbart, och speciellt underbart är det att vakna av sig själv och veta att man inte är trött mer, inte vill sova mer :)

Idag ville jag överraska Joakim med lunch när han slutade skolan kl 12. Jag hade ställt mig och stekt pannkakor, för han hade pratat om det igår att han var så himla sugen på det. Så det var ju en trevlig överraskning för honom när han kom hem och var hungrig efter skolan :) hihi!

På torsdag ska jag till vårdcentralen 2 gånger.

Dels är det mitt vanliga "var 3:e vecka, invägning & blodtrycksmätning" pga min viktmedicin.. Men nu på torsdag lär de väl få berätta för mig hur vi ska göra nu, när de har stoppat den tabletten.. eller om vi får boka in en ny tid till min läkare igen så han och jag får träffas och prata om det hela igen..

Det andra besöket är till en barnmorska, dags att förnya receptet på mina små fina piller som hindrar mig ifrån att få en "levande bulle" på magen ;P



Jag blev väldigt "efter maten seg" känner jag nu. GÄSP! hade vart skönt att vila middag ;P Men det går ju inte, för jag ska ju snart iväg till jobbet..


Hejdå..

Kommentarer
Postat av: TinA

PANNKAKOR! <3 varför bor ja inte närmare er föööör. :(



hoppas det går bra med medicinen i vilket fall, jag vet inte varför de stoppade den heller iofs :S det kanske går bra för de som reagerar positivt på den? :) lycka till iaf!



och somna inte på jobbet;)

2010-02-02 @ 13:42:31
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: TinA

svar: åh jag avskyr när man hamnar i ett sådant läge att man inte törs påpeka en och annan sak med risk att få en hop sura människor på en. :( fyfan vad trist.. hoppas du slipper jobba där hos just dom alltförlänge :S

2010-02-02 @ 13:44:03

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0