Ey, YOU read this !!!

åhörare/lyssnare/läsare/vänner/bekanta/ and I don't know what ! :

I'm drunk tonight and you've all missed it !


Sooooooo, I'm just saying... your loss! Because I'm fun when I'm drukn, you know... Few of you have seen me drunk before, maby just a cupple of times.. you can count them all on two hands... (by drunk, I mean, the times when a person loose control of themselfs, forget all the boring serious stuff they have to do all the time...) And here was another one, and you've all missed it..

Such a shame... I hope the un-sober My will come back someday soon... perhaps it will, perhaps not...

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Haha My din toka :D Klart den fulla Mysan skall dyka upp fler gånger ;) Puss!

2010-01-17 @ 09:45:52
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

hahah det här låter kul :D jag hoppas att den fulla My vill komma fram när Tinisen kommer upp :D

2010-01-17 @ 11:14:19
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Förstår precis hur du menar med kommentraren i min blogg. Jag har inte hört av mig till någon, jag tror att jag behövt ha tid för mig själv ett tag. Mycket har hänt i mitt liv och jag behövde tid att komma till ro och bara jobba för att jag ska fortsätta må bra. Ingen av er tjejer i Örebro kommer någonsin bara vara "en kommentar i min blogg". Ni kommer alltid vara så otroligt mycket mer. Nu är det mycket med flytt och start i skolan. Pausen är medveten från min sida. Jag har lagt fokus på mig själv, behövde det. Men så snart allt rullar på så kommer allt falla på plats. Tänkte förresten ringa dig i förrgår, villa ha receptet på din kyckling gryta, den med basilika som du bjöd mig och Emmam på. :-) Men glöm inte, du kommer alltid vara en del i mitt liv (varesig du vill eller inte haha), så viktig är du! :-) Saknar våra stunder i somras också!



__



Haha, kul inlägg förresten. Finns det någon logisk förklaring till varför det är på engelska? Inte för att mycket brukar vara logiskt när man är packad.. :-P

2010-01-17 @ 16:07:39
URL: http://tjolanta.blogspot.com/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0