Överraskning

Jag gillar överraskningar, när de är av det positiva slaget :) Ni vet att jag har sagt förut att jag alltid tycker att det är lika spännande i slutet på varje månad, då lönebrevet kommer.. för man kan aldrig innan gissa hur mycket det blir.. visst kan jag räkna ut i runda slängar, dra av skatt och räkna timmarna i pengar.. men på något vis blir det aldrig som man tänkt sig..
den här månaden hade jag verkligen inte räknat med mycket alls, då jag inte jobbade så mycket i december.. men när brevet kom idag, så vart jag riktigt glatt överraskad, och sånt är alltid trevligt! :)

Imorgon trillar alltså lönen in på kontot, men samtidigt så försvinner en del bort till räkningar och sådant.. men det är ju därför man har pengar, för om ingenting kostade något skulle vi ju inte behöva ha pengar !

Åh, jag längtar efter våran tavla :) Den kommer verkligen bli så jävla snygg i vårt vardagsrum!
Längtar också efter våran nya vägghylla som jag har beställt från Mio, men privat hemleverans ;P Men den kanske dröjer ett tag.. men det får det vara värt!

Ibland är livet bara för gött att leva! Då ens himmel börjar mörkna och allt ser så grått och omöjligt ut, så ska man alltid tänka på att gryningen snart kommer igen och ljuser upp tillvaron! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

:D

2010-01-26 @ 13:43:36
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Emma [loveshaped]

Härligt för er! :)

2010-01-27 @ 09:59:36
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0