Seg dag

Vilken himla seg dag det har varit idag!

Sov väl till tio typ, lyckades väl ta mig ur sängen vid halv elva.. då åt jag frukost, Joakim åt inget då han hade känt sig illamående större delen av natten och på morgonen. Han fick gå och lägga sig igen. Jag satt och slöade i soffan framför tv:n ett tag. sedan vid ett gick jag tillbaka till sängen till honom. Somnade typ med en gång och sov till typ 3 ! Då var jag hungrig, så jag åt en matlåda som jag lagade i förrgår.

Sedan kollade vi på Peter Pan som gick i 2:an idag vid 16.10 tiden.. Efter det gick vi till sängen och kröp ner igen.. Låg där och slappade ett tag. Sedan bestämde vi oss för att gå till coop. Vi handlade lite, sedan hem igen. Jag hoppade in i duschen när vi kom hem. Och nu har vi precis ätit lite varm nyponsoppa med mandelbiskvier och vaniljglass i. Typ det första Joakim har kunnat äta idag ! Men som tur e har han klarat sig från att få upp några otrevligheter idag. Så nu börjar han känna sig lite bättre iaf.

Jobba imorgon igen..

Detta var min enda lediga dag denna vecka!

Kommentarer
Postat av: TinA

åh! nyponsoppa med mandelbiskvier o vaniljglass, fyfan vad gott!!!!



Hoppas joakim kryar på sig fortare än fortast.. =)

2010-01-06 @ 21:58:22
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0