Shoppa på nätet..

Att handla online är faaaaarligt !

Min "signaturparfym" har ju slutat säljas i butikerna, som jag tror att jag har sktivit förut.. hur som helst, så letade jag efter den på internet och hittade den.. För att slippa frakt var man tvungen att handla för över 500kr, så jag köpte på mig 4 flaskor (!) . Så på onsdag kommer jag nog få info om att jag ska gå och hämta ut det..

Dessutom sitter jag och funderar på om jag ska köpa på mig utav mitt favorit te som jag bara har hittat i en butik "The English shop" i sthlm, men som inte har funnits där heller de senaste gångerna jag har varit där och letat.. Så jag sökte efter det på internet också.. och hittade det.. fundarar på att beställa hem några förpackningar av det också, men där kan man inte bli av med frakten, och den är på 80kr!
Får fundera på saken.. men jag är grymt sugen på att köpa det...

Jag förstår verkligen nu vad folk menar med när de säger hur enkelt och smidigt det är att shoppa online och sedan bara få hem det, och samtidigt hur FARLIGT det är, för det är väldigt lätt att göra av med massa pengar..

Kommentarer
Postat av: TinA

sv: han jobbar på NPS service. de har hand om bensin/gaspumparna på bensinmackarna i hela sverige o danmark. så äre nån som har problem med sin lilla grej i stockholm tex, så kan det vara lilla pållen som får åka diiit. jag hoppas verkligen han blir anställd, de har lagt ner pengar på att skicka han på föreläsningar, han är med i ett projekt som handlar om en ny sorts "dricka" för bilen (vet inte om jag får säga vad), och VD;n kallade upp honom en dag til gbg för att välja ut en firmabil. den har han inte fått ännu, så jag hoppas att det betyder att de gjort/gör allt för att det SKA bli nåt. :)



jag har inte vågat shoppa på nätet alls, förutom böcker. men om man då blir köpberoende så äre kanske inte nån idé för mig ändå? ;) sen visste jag inte att man kunde beställa hem TE nu också? :O haha herregud, man kan verkligen göra allt på nätet nu för tiden :P

2010-01-22 @ 16:09:09
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Tessy

Åh, du har rätt.. hm, jag tror jag ska internetshoppa lite nu ;D

2010-01-22 @ 16:27:19
Postat av: Emma [loveshaped]

Nice att du har hittat din parfym iallafall :D Jag tänkte på det häromdagen att du borda kolla efter den på internet, men se där, du har redan skridit till verket! :) Ses tonajt!

2010-01-22 @ 17:00:32
URL: http://loveshaped.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0