Hej, hej, hemskt mycket hej!

Svar till Mollie: Jag har nämnt ditt namn flera gånger i denna bloggen, både som Mollie, Mulle, Lillasyster osv. Så jag kalla dig inte alltid bara lillasyster ;P nu vet du det :)

Sitter här och känner mig trött, jag gick upp kl 6 idag för att jobba.. kände mig totalt pisstrött då med.. och det regnade ute! det här regnat från och till idag.. men nu på eftermiddagen har det varit uppehåll..

Igår kväll var jag och Joakim ute och åt god mat på O'learys, drack självklart min favoritdrink också (men alkoholfri då jag körde bil). Sedan gick vi och hyrde en film, "The Imaginarium of Doctor Parnassus" var det. Det var den sista filmen som Heath Ledger var med i, han hann inte ens göra klart den innan han dog.. Det var en trevlig och underlig film, men helt klart sevärd :P

Idag har jag jobbat.

Nu stressar jag på uppdaterandet lite, då jag nyss fick ett telefonsamtal och ska ge mig iväg fortast möjligt..

Förövrigt idag har jag och Joakim käkat kräftor och ätit rabarberpaj. Mycket gott och trevligt!

Nej, nu drar jag ner till Bågen, till Jessica :P

Kommentarer
Postat av: Mollie

en film du måste se, som jag tyckte var rätt bra, är the illusionist. :) det är en spännande film

2010-06-20 @ 12:07:11
URL: http://molhol.blogg.se/
Postat av: TinA

Rabarberpaj! <3

2010-06-21 @ 22:10:39
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0