Hell yeah!

Haha, nu är jag på stråååålande glatt humör! :)

Idag när jag vaknade så var jag ju ledig, alltid en bra start på dagen ;P Sedan så gick jag upp och fixade med frukost samtidigt som jag funderade på vad jag skulle göra med dagen.. Jag skickade sms till Emma och frågade om hon var i örebro eller när hon skulle vara här, och det visade sig tyvärr att hon redan hade fått börja jobba..
Det betyder att iprincip ingen är kvar i Örebro nu, alla är iväg i andra städer och jobbar osv.. förutom Tessy, men hon jobbar ju.. Då fick jag en snilleblixt! MOLLIE , det var vad snilleblixten sa! Henne kan jag ju ta hit, då har jag någon att umgås med och något att göra! :D
Sagt och gjort, jag ringde henne och mamma och så ordnade vi med det. Nu har jag köpt hennes biljett och hon sätter sig på bussen upp hit kl 12.45 :D :D
Jag är ju ledig idag, och imorgon, samt att jag inte jobbar förrän kl 14 på torsdag. Så det passar perfekt att ha henne här då! :D
Det enda som kommer "ivägen" är att jag ska iväg på ett vikariemöte imorgon kl 13-14.30, men det är ju inte någon lång stund. Hon klarar sig nog den stunden själv ändå :)

åh, vad kul att hon kommer upp! :)

Kommentarer
Postat av: Lina

så kul att du trivs med dina syskon =)



hoppas ni får det trevligt

2010-06-22 @ 13:03:17
URL: http://linashorna.blogg.se/
Postat av: TinA

Kul att hon kommer upp! :D :)



svar: kommenterat nåt helt onödigt på min syrras blogg i mitt namn. Vet inte ännu vem det är, men men.

2010-06-22 @ 13:46:28
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0