1 Mars

Och mars ska ju tillhöra vårmånaderna.. sägs det ju iaf.. men om man tittar ut, så ser jag varken sol eller början till blommor, utan bara snökaos! =/ Vill ha bort all snö nu!

Idag är jag ledig, men vad ska jag hitta på? Känns inte direkt lockande att gå ut idag, så som det snöar, och så som jag redan har fått kuta runt i snökaos och snöslask förra veckan under alla mina jobbdagar.. Har fått ont i min fot igen, tror det beror på slaskdagarna, att fötterna liksom helt plötsligt åker iväg lite hit och dit, och viker sig halvt under en då snön slaskar ihop under en, typ.. Men med lite vila så mår den väl bättre snart..

Nej, vete sjutton om jag har något mer att skriva..


Kan inte något oväntat hända?

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0