Äntligen fredag!

Haha, precis när jag skulle skriva rubriken började jag tänka på den gamla reklamen för "Stinas kyckling" "Kyckling på fredag det enda jag vill ha, kyckling på fredag då mår man riktigt bra, kyckling på fredag vad var det jag sa, jag vill ha fredag idag...!"
Eller som reklamen som numera går på tv för OLW, "nu är det fredags myyyyyyyys" ;P

Imorse gick jag upp tio minuter innan klockan skulle ringa, det var ovanligt, brukar verkligen lilla kvar tills den ringer och jag MÅSTE gå upp, men jag behövde verkligen kissa :P
Men det var skönt att komma upp lite tidigare, kändes så lugnt och skönt att stå och fixa med frukost i lugn och ro. Jag hann tom gå in till sovande Joakim tio minuter innan jag skulle ta på mig och gå till bussen. Och det var verkligen guld värt idag, då han åker till sthlm idag och blir borta över hela helgen.. Så det var mysigt och välbehövligt att få prata, pussas och kramas lite innan jag kilade iväg till bussen.. :)
Vi har nog inte varit ifrån varandra en hel helg sen någon gång i höstas tror jag.. så det känns lite ovanligt, men ska samtidigt bli lite skönt :)

Värst vad folk ringer nu och säger att de har försovit sig, eller missat bussen ;P haha! Fredag morgon, alla vill sova ! :)
Huvudsaken är ATT de kommer, så att det inte blir en vrå-stressig dag, det har jag inte lust med ! Men förhoppningsvis blir det en lugn och bra dag, då ingen ringt sig sjuk ännu.. :P

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: Emma [loveshaped]

Ingen är bestämt (som vanligt) men vi kan ju ringas runt och så i eftermiddag och se vad som passar alla? :D

2010-03-05 @ 09:03:24
URL: http://loveshaped.blogg.se/
Postat av: TinA

Samma här, inget bestämt. :) Verkar som lillebror ska komma hit och så ska han och Paul ut ha lite kul (vilket jag tror att Peter kan behöva). Själv blire läxa skulle jag tro, men annars.. inget bestämt :)



Hoppas du hittar på nåt kul i alla fall =)

2010-03-05 @ 10:51:07
URL: http://egoism.blogg.se/
Postat av: Johanna

Här är det vår så helgen ska bestå av turer på stan i vårsolen och fest.. :-) Helt underbart, himlen är ljusblå och solen skiner.

2010-03-05 @ 13:03:28
URL: http://tjolanta.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Förresten, du har sett att jag inte kommer upp nästa helg?

2010-03-05 @ 13:04:33
URL: http://tjolanta.blogspot.com/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0