Fredag kväll, typ natt :P

Idag har jag ju som sagt jobbat, och det gick mycket bra idag! :) En lugnt, skön och trevlig, solig dag! :)

Efter jobbet kom Mulle-systra mi och mötte upp mig (hon är på besök här hos mig nu).. Så vi tog och åkte hem till mig (och Joakim, som inte är hemma i helgen).. dumpade av hennes väskor och sedan tog vi svarta pärlan och drog oss ut till Ikea först, sedan blev det en tripp till den extremt stora godisbutiken som ligger där ute.. Sedan svängde vi över till Mariebergsgallerian. Där blev det en hel del shopping! :O Jag vart nästan rädd för mig själv och min stackars lilla plånbok, jag brukar ju inte shoppa så mycket längre.. typ bara när jag behöver ha något, för att något gammalt har gått sönder osv.. men det var ändå en väldigt härlig känsla.. !
Det blev en ny jeanskjol, som är lite kortare än mina andra, lite vårigare, lite sommrigare :) Sedan blev det en ny bh, eller snarare en likadan som jag köpte förra gången jag köpte ny, gillar den så mycket så ville passa på att köpa en till.. Sen köpte jag 1 skjortaktig sak, 1 tunika/tröja, samt en ny fin skarf.. (jag ska försöka att lägga upp bilder på dessa också, så ni får se mina fina inköp också, om jag inte ligger på latsidan som vanligt) :P

Mollie köpte också en del nytt, det blev ett par lila jeans för hennes del, en sjortgrej också, samt halsband och berlocker till hennes armband.. Hon hade sånt jäkla flyt med byxorna, de skulle ha kostat 199kr, men i kassan så visade priset baa 99kr för dem, hon i kassan sa att de inte hade hunnit märka om dem ännu.. så hon fick dem för 99kr ! :) Sen för smyckena var det också en hel del rabatt! det var utförsäljning på massa smycken och sådant.. Det var en bra shoppingdag!

Efter det sprang jag in på systemet, sedan in på coop forum där vi handlade lite mat också.. och sedan hem! Fy vad trötta vi båda var i fötterna utav allt runttraskande, samt i armarna utav alla tunga kassar med kläder, mat, alkohol osv.. :P

Ikväll har vi slappat i soffan, kollat på en film och ätit.


Den senaste timmen tror jag, har vi suttit och lyssnat på musik, sjungt som galningar (den del av texterna vi har kunnat) :P Men nu tror jag nog att det blir till att gå och lägga sig för oss, det har varit en lång dag, en bra dag! :) Och en ny sådan väntar imorgon ! :)

God natt..

Kommentarer
Postat av: TinA

roligt att ni haft kul (och flyt med jeansen :D)

2010-03-06 @ 12:04:38
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0