Liten uppdatering

Då har man varit och jobbat igen då.. Finns inte så mycket att säga om det, förutom att dagen gick bra, rätt så lagom lugn och skön (hade en praktikant med mig, så jobbena gick mycket snabbare att utföra, då vi var 2) skönt! :)

Men jag blev så fasligt trött efter lunchen, så jag hade praktiskt taget kunnat somna hemma hos någon brukare ;P men som tur var gjorde jag inte det!

IKVÄLL ÄR DET SÄSONGSPREMIÄR FÖR GREY'S ANATOMY! WIIIIIIIIIEEEE, NI MISSAR VÄL INTE DET?!?!?! :)
Det tänker iaf inte jag göra ! :)


Imorgon ska jag till frissan, äntligen! Jag har länge behövt göra det, men har inte haft tid/råd/eller varit tvungen att prioritera annat.. Men nu jäklar! Har ju inte klippt mig på över ett halvår tror jag, och mina toppar är slitnare än slitnast! :O Så de ska av, minst 3cm av mitt hår, men det blir säkert 5cm! Sen ska jag även fixa en annan sak också som också var väääldigt längesedan sist..
Ska bli skönt att bli snygg i håret igen, för då för en liten stund, känner man sig som en ny människa :)


Nu är potatisen klar och det är dags för mig att göra mooooos! :)

Kommentarer
Postat av: TinA

Mmmmm!! hemmagjord potatismos! <3



Åh vad roligt att du ska till frissan :D du får ta kort o visa oss andra ;)



Jag missade tyvärr grey's, men det berodde på att Paul hade tvn. Jag får kolla på reprisen istället ... :) spännande avsnitt?

2010-03-04 @ 12:22:19
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0