Lördag

Idag har jag och Mollie varit inne i stan och shoppat som omväxling ;P haha!

Mollie köpte sig 5st filmer och ett par nya skor.
Själv köpte jag ett par nya leggins, som var behövligt. Jag hade lätt kunnat köpa 5 filmer jag också, men jag får allt ta och behärska mig lite.. (har redan beställt hem några filmer från cdon som kommer i nästa vecka).. Sedan så hittade även jag, mer än ett par, nya skor.. men jag fick tyvärr gå tomhänt ifrån skoaffären då jag känner att jag bör hålla i mina pengar lite nu..
Men fan vad jag har lust att shoppa mera! Mollie har verkligen väckt det slummrande shoppingmonstret som har bott hos mig.. INTE BRA! Hur ska jag få den att somna om?

Idag har jag haft på mig min nya fina gula tunika eller vad det kallas.. Den är jätte skön och jag gillar den verkligen! :) (så jag ångrar iaf inte mina inköp ifrån gårdagen, iaf inte än så länge) :P haha!

Sitter och funderar på om jag kanske skulle ta och fota mina nya saker och lägga upp bilder på dem ändå.. vore ju kul. Har ju typ aldrig lagt upp någon bild här på bloggen! Kunde ju även passa på att visa mitt nya hår som jag fixade hos frissan i torsdags..

ska se om jag och Mollie kan ordna oss samman för detta fotouppdrag :P

Kommentarer

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0