Dilemma

Sitter här men ett jäkla dilemma.. Ska jag eller ska jag inte? Det är frågan jag vill ha svar på nu!

Vad tycker du, ska jag eller ska jag inte? (fråga inte vad det gäller utan säg bara ja eller nej)





Igår vart det en liten spelkväll hemma hos Tessy. Det var väldigt spontat och trevligt. Vi blev 7 st och vi spelade TP i några timmar.. (jag var den som var sämst) :P
Kul var det iaf att komma iväg och göra någonting, då kvällen annars bara hade inneburit, hemma och slappa framför tv:n.

Idag har jag rensat ibland alla mina viktiga papper och slängt en heeeeel jävla hög! Jag har sorterat och ordnat upp dem i mappar och fixat riktigt mycket med allt sådant nu...
Jag har verkligen inte haft någon bra ordning på mina papper förut, jag har typ bara slängt i alla kuvert i en stor låda, som är fylld med massa annan skit också.. men jag har alltid vetat vart jag har dem, och haft bra koll på så vis ändå.
Men nu är det ordning ibland papprena iaf, så nu kan man ha ännu bättre koll och ordning på saker och ting..

Har rensat lite i min garderob också, slängde ut 4 par jeans, för jag använder fan aldrig jeans längre.. Jag provade dem, och jag passade alla, men vad ska jag med dem till, när jag helt enkelt inte vill använda dem?
Borde rensa ut mer där ifrån, men det får bli en annan gång!

Jag är så trött på att förhandla och vara folk till lags!

Kommentarer
Postat av: Tessy

Jag säger väl att du ska, fast jag skulle väääääldigt gärna vilja veta vad det gäller? :)

2010-03-21 @ 22:18:04

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0