Blir galen..

...på dolt nr! Det har ringt dolt nr till min mobil 2ggr på förmiddagen, väldigt tätt inpå varandra.. jag gillar inte att svara på dolt nr, så jag har bara struntat i att svara. Nu under kvällen har det ringt 2ggr igen, väldigt tätt inpå varandra igen.. sista gången lämnades ett meddelande på röstbrevlådan. Det visade sig att den som ringde var från tandläkaren och att de "behöver" boka om min tid som jag har imorgon.. De sa att det än så länge finns en tid ledig kl 11 imorgon istället om jag vill ha den. och att jag kunde ringa, att de skulle jobba till halv sju ikväll så vi kunde boka om tiden.. MEN, när jag försöker ringa är ju såklart deras jävla telefontid slut! Jag ringde 2min över fem, och den stängde fem.. hur kan de säga att jag ska ringa dem om jag ändå inte kan komma i kontakt med dem??

Fattar fasen inte varför det är så svårt för folk från vårdcentraler, jobb, tandläkare osv att lämna meddelande FÖRSTA gången de ringer, så man VET att det är dem som försöker ringa, och vad de vill ! Jisses! Hade de lämnat meddelande tidigare hade jag ju kunnat ringa upp dem tidigare, puckon! (ja, jag vet, jag kunde också ha svarat tidigare.. men det är så jävla många dumma försäljare som håller på och ringer på min telefon nu, så vågar inte svara på okända nr just nu).. blä!

Jag ville ju gå till tandläkaren imorgon, nu vet ju ingen fan när jag får komma dit nästa gång! fuck!

Kommentarer
Postat av: TinA

Jag håller med dig i det, att de kunde sagt i telefonsvaren från första samtalet vad det gällde =// Kanske hade tandsköterskan en dålig dag eller var helt enkelt lite virrig och inte tänkte på det.. :) hoppas det går bra med nästa tid.. vilket det nu blir =/

2010-05-25 @ 10:44:54
URL: http://egoism.blogg.se/

Du får gärna lämna en fin liten kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mailadress: (den visas inte för andra läsare)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0